luni, 22 noiembrie 2010

Spiritul caritatii

(Caritatea este spiritul generozitatii fata de cei mai amarati decat noi, atitudinea de binefacere.)

De curand, pe 13 noiembrie, o asociatie de caritate numita chiar Caritas a organizat un eveniment, numit Un milion de stele, pentru a strange fonduri pentru cei in nevoie. Detalii aici http://www.caritas.org.ro/index.php/Lista-stirilor/8000-de-oameni-au-aprins-lumanari-in-semn-de-solidaritate-cu-cei-nevoiasi.html.

Am participat si eu la acest eveniment in Bucuresti, si spre bucuria mea am reusit sa mai mobilizez inca o prietena. Insa am fost dezamagita de numarul foarte mic al celor care au fost prezenti (mie mi s-au parut a fi 100 sau 200 de oameni cu tot cu organizatorii). In sfarsit, numarul este mai putin important, e important ca lumea a venit, a aprins o lumina si poate a donat ceva, pentru ca unul din cei 700 de batrani saraci  vizati de campanie sa primeasca un pachet de mancare de sarbatori.

Ce vreau sa spun: vine Craciunul, e timpul in care ne bucuram de cadouri, mancare si caldura impreuna cu cei care ne sunt dragi. Haideti sa impartim din bucuria noastra si celor care nu sunt atat de norocosi: batranilor, copiilor orfani, bolnavilor din spitale. Daca aveti obiecte (casnice sau jucarii) care nu va mai folosesc, ganditi-va sa nu le aruncati la gunoi, le puteti duce la un spital, un camin de batrani sau un centru pentru copii orfani.
De asemenea, daca puteti si aveti chef, puteti dona bani, alimente, haine. Daca nu stiti cui, va puteti adresa orcarei biserici, catolice, ortodoxe, sau de care intalniti in drum, cei de acolo se ocupa cu distributia donatiilor catre cei vizati. In ultima instanta ma puteti contacta pentru a va pune in legatura cu cineva dedicat activitatilor caritabile.

Vine Craciunul... cand ai facut ultima oara un dar unui om nevoias?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu